Kampania marketingowa i obsługa online dla UM w Województwie Zachodniopomorskim

Strona internetowa z formularzem rejestracyjnym

Początkowy plan edycji strony internetowej przeobraziła się z późniejszym przebudowaniem jej, żeby nasza firma mogła łatwiej i szybciej wprowadzać zmiany na stronie internetowej klienta. Naszym klientem był Urząd Marszałkowski w Województwie Zachodniopomorskim, który wraz z firmą Sun&More ze Szczecina, z którą współpracujemy zorganizował konferencję smartUP! Wydarzenie miało odbyć się 31 maja 2023 roku, a do przygotowania naszej części zamówienia mieliśmy ponad miesiąc czasu. Jednym z naszych zadań było przygotowanie strony internetowej, która miała zawierać: informacje o wydarzeniu, agendę, kontakt, prelegentów, zapowiedzi wideo i wiele innych szczegółów. Najważniejszym z nich był formularz rejestracyjny.

Użyte technologie podczas tworzenia formularza rejestracyjnego

Poprzednie 2 edycje smartUP! również miały swoje odsłony w sieci, a całość była zamieszczona na WordPressie, więc też skorzystaliśmy z tej technologii.  

WordPress z wtyczką Elementor – 
WordPress jest jednym z najpopularniejszych systemów zarządzania treścią, który umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie stronami internetowymi. Wtyczka Elementor jest szeroko używana w środowisku WordPress i oferuje rozbudowane narzędzia do tworzenia stron przy użyciu interfejsu wizualnego. 

Formularz rejestracyjny był najważniejszym elementem strony, musiał być zgodny z obowiązującym prawem, zawierać odpowiednie regułki oraz być bezawaryjny. To był nasz pierwszy krok. Zadbaliśmy o przejrzystość strony dodając kolorystykę pasującą do firmy i dodając najważniejsze informacje o wydarzeniu. Formularz kontaktowy zintegrowaliśmy z rozbudowanym mailingiem, który również przygotowaliśmy. Po wykonaniu strony i jej akceptacji mogliśmy się skupić na dalszych częściach naszego zamówienia.  

Prócz tego strona musiała być zgodna z WCAG 2.1, przygotowaliśmy dla naszego klienta Politykę Prywatności oraz Deklarację Dostępności. Dodaliśmy również odpowiednie oznaczenia unijne oraz zapisy na temat realizowanego projektu. 

Inne zdjęcia z strony internetowej smartUP!

Kampania i reklama wydarzenia

Nasz klient mógł liczyć na kompleksowe przygotowanie kampanii marketingowej. Dostaliśmy wytyczne dotyczące strategii i na jej podstawie starannie przeprowadziliśmy wszystkie działania. Do naszych zadań należało przygotowanie grafik, animacji oraz opracowanie treści postów. Kampanie zostały publikowane na kanałach takich jak; Tik Tok, Google, Facebook oraz Instagram. Każda kampania została przeprowadzona zgodnie z zaleceniami klienta, a po zakończonych działaniach otrzymał on raport z sumą wyników kampanii, uwzględniający budżet, zasięgi, wyświetlenia oraz liczbę konwersji.

Nasza prowadzona kampania online zakończyła się dużym sukcesem. Już w 2,5 dnia od rozpoczęcia kampanii klient zebrał wymaganą liczbę rejestracji na wydarzenie. Odbyło się to jeszcze przed wystartowałem reklam w radiu oraz całej kampanii offline w Szczecinie i reszcie Województwa Zachodniopomorskiego. Urząd Marszałkowski zdecydował się powiększyć swoją salę konferencyjna i przyjąć więcej uczestników, a ostatecznie rejestrację zamknęliśmy z ponad 300% nadwyżką zarejestrowanych 6 dni przed ustalonym terminem jej zakończenia.

Grafiki, posty oraz copywriting

Staraliśmy się przygotować jednolite grafiki, które były zgodne z SIW (Systemem Identyfikacji Wizualnej) Województwa Zachodniopomorskiego, ale również byłyby przyciągające i interesujące dla odbiorców. Poniżej możesz zobaczyć niektóre grafiki przygotowane przez naszych grafików.

Mailing, zaproszenia oraz SMS’y do uczestników konferencji

Do wszystkich uczestników zostały wysłane specjalne potwierdzenia rejestracji, a w późniejszym czasie utworzone przez nas zaproszenia, które również przygotowaliśmy. Skorzystaliśmy z własnego skryptu do wysyłki e-maili napisanego w Node.js, co zminimalizowało wydatki na operatora SMTP. Uczestnicy 5 dni oraz 1 dzień przed konferencją otrzymali SMS’a przypominającego o wydarzeniu. 

Zaproszenia na e-mail zostały przygotowane w HTML’u, co powoduje, że treść zaproszenia mogła być zmieniania dynamicznie zależnie od odbiorcy. Możesz je zobaczyć klikając w ten link.

Działania marketingowe w Twojej firmie

Jeśli nie masz pomysłu na marketing swojej firmy, chcesz dowiedzieć się jakie działania możesz sam wdrożyć lub chcesz skonsultować z nami to, co możemy zrobić dla Twojej firmy zapraszamy na konsultacje z naszym specjalistą ds. marketingu. Wspólnie opracujemy działania korzystne dla Twojej marki! Uzupełnij formularz kontaktowy już teraz i sprawdź jak możemy Ci pomóc!

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnio dodane